perjantai 24. huhtikuuta 2009

Jokainen tsäänssi on mahdollisuus


Eilen mun elämälle löytyi tunnari. Se tuli ja alkoi lyödä mun sydämellä.
Rauhan aika. Ehkä siksi. Että mun elämässä on nyt rauhan aika.
Kaikki tuossa kappaleessa on niin jotain mitä on ollut mutta ei enää.
Se pysäytti hetken ja näin kaiken mitä nyt on.

Minua katsoo takaisin pieni, täydellinen ihminen täynnä luottamusta ja rakkautta.
Se on niin puhdas. Tuo pieni.


Virheitä. Niitä on ja kyllä ne on myönnettykin monesti.
Osa olkaa kohauttamalla, osa niin että tuntuu tyhjälle ja osa itkun kanssa.
Osassa on jotain lämmintä jossain kohdin.
Vieläkin.
Niistä kai se nykyinen minä rakentuu.


Sain takaisin ihan älyttömästi.

Vain heikkous voi
Lupauksen murtaa
Harvoin teen sen tahallani

Lähellä ei aina kiinni saa
Vain heikkous voi
Lupaukset murtaa

Vaikka tahdon kaiken kieltää
Tiedän etten paeta voi
Pakko myöntää kaikki virheet
Kuinka paljon korjata voin

Vain heikkous voi
Totuuden peittää
Teen sen näin
Niin helposti hyväksyn sen

Virheitään ei näe
Lähellä vain jää
Toisen jalkoihin
Lähellä

Vaikka tahdon kaiken kieltää
Tiedän etten paeta voi
Voiko murheet kaiken viedä
Kuinka paljon takaisin saan

/Sara


3 kommenttia:

Johanna kirjoitti...

Vaikuttava laulu. Todella. Sulla on hyvin Hienoja Suuria Ajatuksia.

<3

M kirjoitti...

Selvästi on taas katsottu Allia ;)

AikaKuukaudesta kirjoitti...

On, on ;)